Mode, inredning, mat & vin - nya C är här!



Nu går det bra att bläddra i helgens C-magasin!


Kommentarer
Estersmamma

Som vanligt så önskar jag att jag hade kunnat bläddra i c-magasinet vid frukostbordet men webben är ett bra alternativ :-)

Jag skulle vilja se lite mer "hus", exteriört? Älskar hus i alla former och är man uppväxt i tornedalen så är man inte bortskämd med olika hustyper...

Hoppas att du och din familj har det bra.

Hälsningar Mia

2009-04-18 @ 13:23:46
handplockat

Grattis IGEN till ett toppen reportage... tror jag måste tipsa dej om fler =)

underbara bilder som vanligt

så kul

2009-04-19 @ 01:03:46
URL: http://mittval.blogspot.com
mia b

Måste bara ge mig till känna...har läst o kollat runt här en hel del på sistone...slängdes vidare hit från Aff där jag pratat med dig för några år sen... Hoppas de e bra med dig o de dina....



kram Mia

2009-04-20 @ 04:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0