Avrundar med styrka & löpband

Den här veckan fick jag bara ihop till TRE(!) stryrkepass. Inte bra ... Tjejmilen-stressen fick mig att fokusera på löpningen, där fick jag ihop totti 25,5 km. Nog så sent påtänkt, jag vet. Men så blev det i alla fall och detta är summan av kardemumman - aka veckans träning:
 
MÅndag: Styrketräning 30 min, rygg.
Tisdag: Löpning asfalt, 42:2 min - 7 km.
Onsdag: Styrketräning 30 min bröst, biceps.
Torsdag Löpning asfalt 29:35 min, 5 km.
Fredag: Vila.
Lördag: Löpning asfalt 58:53 min, 10 km.
Söndag: Styrketräning 40 min axlar, biceps, mage. Löpbandsspring för extra fettförbränning 20:30 min, 3,5 km.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0