Mässpass och benpress

I dag har jag haft en annorlunda och kul arbetsdag då jag fick träffa massor av tittare, dvs de som ser mina program på 24Norrbotten, när jag tog emot dem i vår monter på Noliamässan i Piteå. (Jodå, frozzyboxen med bl a kvarg fick hänga med även hit!) Man blir rätt mör efter en heldag i mässmiljö ... Tur att jag åtminstone hade krafter kvar i benen - direkt efter mässpasset var det dags att mosa benen på gymmet. Sweet! Jag ökade vikterna både på benböj där vi kör 3*8 och lastade 50 kg på stången, plus stångens vikt dårå, 40 kg plus stångens vikt på utfallssteg i smithmaskinen, 120 kg på liggande benpress osv. Hoppas det ska kännas i morgon! ;-)
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Härligt med träning!

Svar: Ja, det bästa! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-08-10 @ 21:11:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0