Ooops, är det bara 18 dagar kvar?

När jag kom hem från jobbet låg det i brevlådan. Startbeviset till Tjejmilen 2012. Ajajaj! Jag som sprungit/joggar/lufsat pyttepyttelite i sommar. Jag som fokuserat på muskelbygge och jag som måååste ut och springa typ NU!!!
Efter att jag skottat i mig middagsäggröran, tonfisken och salladen snörde jag på mig löpardojorna. Jag var inte särskilt taggad, det var fortfarande tokvarmt ute, för nu när jag börjat jobba igen har sommaren kommit med dunder och brak (och därför tog jag raskt en ledig dag i morgon) men - tadaaa: jag gjorde´t.... Och jag är nöjd över mina sju kilometer (42 min)!
Men nej, det var inte till mig mannen i en villaträdgård med gulligullande röst utbrast " Ojoj vad duktig du är!" även om jag närapå fyrade av ett tacksamt leende i farten innan jag såg att han rastade en valp. ;-)
 
 
 
 


Kommentarer
Ylva

Jaaaa! Jag har oxå fått mitt! :)

Svar: Och du är i startgrupp två, va? Jag är i trean, liksom K. Har dock inte hittat ngn ersättre för henne än... :-(
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-08-14 @ 19:57:13
Malla

löpträning? omg. Måste man träna? Måste man delta? Herregud. Jag fick det där brevet jag med. Jag ångrar mig, sprang ju 1 mil en gång men jag vill helst inte göra om det. Jag tror jag kanske svimmar.
Får man promenera? Jag orkar inte springa. Men resan, den är bokad. :D

Svar: Hur ska det gå för oss??? Vilken startgrupp är du anmäld i Malla?
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-08-14 @ 20:07:02
URL: http://www.monstermalla.se
AnnikA

J-kla valpar att sno åt sig uppmärksamhet!

Svar: Eller hur? ;-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-08-15 @ 09:22:40
URL: http://pysbloggen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0