Hej då SATS!

Fjärde träningspasset på SATS i Norrköping blev också vårt sista eftersom vi åker hemåt i morgon så fort basketkillarna på Stadium sportscamp har haft sin avslutning. I dag stod rygg och mage på schemat och jag tränade vidare  på mina chins bland annat. Chins med vikthjälp alltså. Riktiga chins känns ännu vääääldigt långt borta om man säger så.
Jag skulle lätt kunna leva så här jämt. Upp vid åtta, skotta i mig lite kvarg, jordgubbar och proteinpulver, iväg till gymmet och sedan sätta mig till bords med en maffig hotellfrukost bestående av grovt bröd, ägg, färska frukter och grönsaker. Mums!
Nu väntar de östergötländska omgivningarna på oss, en snabb dusch och off I go!
 


Kommentarer
Anna

Bra jobbat, Birgitta!

Svar: Tackar! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-06 @ 10:57:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0