Hur äter du?

När jag radade upp 12 burkar på bandet undrade kassörskan på Kvantum nyfiket hur jag äter min kvarg. Hon hade ju sett bodybuiderkillar också bunkra denna produkt. Mitt svar var att jag förmodligen äter kvargen på samma sätt som de. I med proteinpulvret, rör om och toppa med bär. Mums!
När man varit bortrest ett tag får man ladda kylen med bra mat igen och förutom kvarg blev det också blomkål, ruccola, krispsallad, paprikor, aubergine, färsk lök, bananer, jordgubbar, kycklingfiléer, köttfärs och lite till. Nu ska jag sluka min kvargmellis och svida om för gymmet!
 


Kommentarer
Maria

Jag har oxå fått frågan vad jag gör med all kvarg, vad gör man inte med den??? ;)

Svar: Exakt! ;-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-09 @ 11:22:31
URL: http://tantengoesfit.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0