Träningsfri dag och tråkshopping

När jag har träningsfri dag passar jag på att göra de där måste-grejerna som också ska fixas. För sex år sedan flyttade vi in i vårt nybyggda hus och från dag ett har dessa vitvaror krånglat. Jag har tappat räkningen på hur många gånger vi haft servicekillarna hos oss för att fixa tvättmaskin och torktumlare. Nu har de fullständigt ballat ur och jag gör tummen ner för Husqvarnas tvättmaskinspark! Det finns skojigare saker att lägga pengar på, men vem klarar sig utan maskinerna i tvättstugan? Nu har vi shoppat loss ny maskin & tumlare och hoppas få dem hemlevererade snart samt att de ska funka MYCKET bättre än denna duo!
 
 
 
 


Kommentarer
lyckobo

Hej! Här hittade jag ju massor av motionsinspiration, borde bara få en stor energispruta först för att komma igång ;)! Synd att maskinerna krånglar, hoppas de nya blir bättre!
Må så gott!

Svar: Hej, kul att du hittade hit. Närdet gällr energispruta så är det just DE träningen är. ara man kommer sg iväg de där första gångerna ... Sedan blir man beroende av endorfinkickarna! Nu ska jag kika på din blogg! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-11 @ 21:03:31
URL: http://lyckobo.blogspot.com
Fatima

När det kommer till sådana saker så blir man irri. Dem ska ju fungera som dem ska. Du är supersnygg ;)

Svar: Tack söta du! Ja, de borde funka längre än sex år, ÄVEN om vi förstås tvättar massor med stor familj och alla tränar. :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-12 @ 23:09:45
URL: http://www.mina-prinsar.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0