Axlar, bröst, biceps, triceps

Afterworkout med Inpuls (vårt gym) på restaurang Tallkotten i går kväll med rosébubbel extra allt och efterföljande mingel i Prideparken (landets nordligaste Pridefest äger just nu rum här i Luleå. Hur kul som helst!)stoppade inte mig och utmanar-Lena från att genomföra vårt planerade gympass under förmiddagen i dag. Det var axlar, bröst, biceps och triceps som stod på schemat, ett av mina favoritpass som börjar med bänkpress. Jag är ju nybörjare när det gäller styrketräning men lyfter stolt mina 35 kilo 3*12. Och starkare ska jag bli!



Resten av dagen kalasade vi i solen för nu är det äntligen sommar och jag har gått på semester. Couldn´t be better!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0