Biffutmaningen goes Lyckligagatan

Det har varit tyst på bloggen, så tyst att jag skäms, men den här gången SKA det bli ändring på det. Just nu ligger fokus på träning. När jag drabbades av en överbelastningsskada i knäet och blev tvungen att backa bandet när det gäller löpträningen drog jag istället igång en biffutmaning i början av april. Jag fick med mig några tjejer: Jannike från Sollentuna, Anette från Piteå, Lena från Luleå och Fatima från Luleå. Vi går i mål till midsommar men flera av oss känner att det bara blir ett "mellanmål".  DET kommer såklart att redovisas i bilder här på bloggen. Efter midsommar tar vi träningen ytterligare ett snäpp vidare. Det är lite olika hur våra träningsupplägg ser ut. Själv gymmar jag ca 4 ggr per vecka tillsammans med utmanaren Lena och till vår hjälp har vi PT Lisbeth Grape.
Lyckligagatans blogg proudly presents personliga tränaren "Lissan":



Samt min egen "föreform":



Jannikes startlook:



Anette:





Fatima:



Lena:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0