Bra träningsvecka

Mitt i mörkaste november när det bara regnar och är mörkt kan det vara lite motigt att ta sig för ngt alls utanför ekorrhjulets snurr. Det är inte en träningsvecka som kan mäta sig med sommarens idoga rejs, men det blev en BRA novembervecka som jag hoppas det blir fler av:
 
Måndag: 6 km löpbandslöpning 34 min.
Tisdag: Styrketräning biceps, triceps 45 min . Löpbandslöpning 3 km 17:30 min.
Onsdag: Vila.
Torsdag: Vila.
Fredag: Styrketräning, rygg, axlar, mage 50 min. 2 km löpbandslöpning 11.40.
Lördag: Styrketräning ben, bröst, mage 45 min.
Söndag: Styrketräning biceps, triceps 45 min. Löpbandslöpning 5 km 27:45.


Kommentarer
ulrica

Jag tycker du är helt fantastiskt duktig & ambitiös! Och vilka framsteg du gjort :)

Svar: Tack! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-11-14 @ 14:00:05
URL: http://trettiotre.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0