Firar skenheliga Birgitta-dagen på gymmet

Nä, jag har ingen tradition att fira namnsdagar men eftersom det är Birgittadagen i dag finns väl inget bättre sätt - om man nu SKA fira - än att celebrera på gymmet!? Bröst och triceps och lite efterförbränning på löpband blev det. Summa summarum har denna något fattiga träningsvecka artat sig på följande sätt:
 
Måndag: Vila.
Tisdag: Styrka - axlar, biceps. Löppass Ormberget 7,07 km 41 min 48 sek.
Onsdag: Vila.
Torsdag: Vila.
Fredag: Vila.
Lördag: Löppass Ormberget 7,20 km 44 min 50 sek.
Söndag: Styrka - bröst, triceps. Löpbandsspring 2 km 11 min som efterförbränning.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malla

heja dig och grattis på birgittadagen! :)

Svar: Tackar tackar! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-10-07 @ 20:02:35
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0