Gourmetmiddag och good enough

Så har nästan en vecka till passerat. Veckans höjdare var gårdagens after work med fina kollegor på stans bästa restaurang. Vad sägs om pilgrimsmusslor som förrätt och långkok med tre olika köttsorter och mandelpotatispuré till huvudrätt?
Klart jag ändå var uppe med tuppen i dag, pigg & glad, för att träna (även om jag på bilden längst ned ser ut att befinna mig i en svårartad dimma, haha). Ett par glas cava och lite rött till köttet sätter inte stopp för mig! Men ärligt talat har jag väl inte haft min bästa träningsvecka. Ledordet är good enough. Summering i morgon!
 
 


Kommentarer
Maria

var du på Cook's eller vad dom nu heter?

Svar: Nej, på CG:s. http://www.restaurangcg.se//B
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-04-18 @ 20:27:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0