Guld eller svart katt?

Jag jobbar, drömmer mig tillbaka till sommarens lata dagar och provar nya brillor. Hiss eller diss? Kattiga svarta eller guldiga i pilotstuk med ny form?
Självklart tränar jag, men inte under halvfastedagarna. Det orkar jag inte. Än i alla fall. Har kört halvfasta i 1 1/2 vecka nu, dvs två dagar per vecka med 500 kalorier. Jag skjuter på matintaget till kl 17. Passar mig bäst eftersom jag tycker att ett tidigt ätande triggar hungern och på det här sättet behöver jag aldrig lägga mig vrålhungrig.
Såhär tränade jag förra veckan:
 
Måndag: Löpning drygt en mil på Ormberget, drygt en timme.
Tisdag: Styrketräning 45 min rygg, axlar, mage.
Onsdag: Jogging Ormberget, en halvtimma ca fem km.
Torsdag: Halvfasta och vilodag.
Fredag: Styrketräning 45 min ben, bröst, mage.
Lördag: Styrketräning 45 min rygg, axlar, mage.
Söndag: Halvfasta och vilodag.
 
 


Kommentarer
Maria - Helt (h)ärligt!

De guldfärgade påminner om mina och jag gillar dem iaf! Optikern sa till mig att guld passar bäst om man är blond, själv hade jag aldrig tänkt tanken innan - gick in i butiken med en bild av svarta brillor i huvudet... :-) De svarta var fina också, svårt val det där!

Svar: jag har svarta plastbågar nu så det vore kanske roligast att bryta av med guldmetall den här gången. :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-08-20 @ 23:11:38
URL: http://mariapaavola.se
Maria

dom guldiga

Svar: DE guldiga ligger högst på min lista också.
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-08-21 @ 08:55:31
URL: http://tantengoesfit.wordpress.com/
Malla

guldiga!! :)

Svar: Tack! Får se om jag kommer till skott med ett köp ... :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-08-22 @ 13:01:15
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0