Snart åker julen ut.

Vi har haft en fin jul och en maffig gran men snart åker den ut. Årets nyinköp blir dock kvar. Jag blev bara tvungen att shoppa loss ett par renhornsljusstakar i design av Annika Bränström på Lapland Wild Design sedan jag lånade några ljusstakar av henne till ett julreportage jag gjorde för Drömhem& trädgård.
 
Apropå reportage: nyligen hade vi med ett julreportage i Underbara Julhem samt ett köksreportage i Plaza kök & bad. I januari publiceras vårt reportage från en fin fjällstuga i Hus & Hem. Håll utkik!
 
Har i dag kört veckans femte träningspass. Även om jag frossar i god mat så håller jag träningsångan uppe! Det har blivit två löppass, två styrkepass och ett cirkelträningspass. Nu siktar vi på årets sista party och sätter upp nya mål på alla plan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0