Träningen går ju bra i alla fall ...

Nu är jag så spyless på frånvaron av sommarvärme och beachhäng att jag nästan är redo att gå från hus och hem för att ta mig till solen! Men nej, jag besinnar mig och tröstar mig med att det i alla fall är bra väder för träning. Eftersom det är söndag bjuder jag på en resumé över den här veckans fysiska aktiviteter.
 
Måndag: 10 km löpträning på Ormberget. 64 minuter.
               På gymmet: styrketräning biceps, triceps, mage, 45 min.
Tisdag:  På gymmet: styrketräning rygg,  axlar, mage, 45 min.
Onsdag: På gymmet: Cirkelträningpass 45 min.
Torsdag: 6,2  km löpträning i ösregn på Ormberget, 40 min.
Fredag: Vilodag.
Lördag: På gymmet. styrketräning ben, bröst. mage, 45 min.
Söndag: 8,25 km löpträning med pratsällskap - på asfalt, 55 min.
 
När jag inte tränar ägnar jag mig åt att drömma om och hetssurfa efter solresor.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0