No chins men nytt linne

Äntligen hittade jag ett orange träningslinne som matchar mina löparskor! Sådant är viktigt (också) för träningsmotivationen. Jag har prövat att gymma under en halvfastedag. Det gick bra, kanske för att jag gjorde det redan under förmiddagen. Chins kan jag inte ännu göra, har inte alls idats träna på det heller. Men jag VILL fortfarande lära mig. Såhär ser i alla fall mitt linne ut och så här tränade jag förra veckan:
 
Måndag: Cirkelträning 45 min.
Tisdag: Styrketräning ben, bröst, mage.
Onsdag: Löpträning ca 5 km ca 30 min (GPS-klockan är trasig!)
Torsdag: Vila.
Fredag: Vila.
Lördag: Löpträning, backintrvaller.
Söndag: styrketräning axlar, rygg, mage.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0