Var tog den härliga helgen vägen?

När helgen är fylld av roliga ting går den dessvärre ännu fortare än vanligt. Jag har sprungit i härligt höstväder, bakat en masse och kalasat med familjens nioåring, både med restaurangbesök och släktkalas här hemma. Vi har hejat på nioåringens basketlag under Basketbollens dagar och jag har tränat rygg och axlar på gymmet. Älska lediga helger som fylls av roligheter!
 
Veckans träning:
Måndag: 45 min cirkelträning.
Tisdag: Löppass på lunchen, Ormberget 4,2 km 26 min.
Onsdag: 45 min  styrketräning, ben, bröst, mage.
Torsdag: Vila.
Fredag: Vila.
Lördag: Löppass på Ormberget ca 6,5 km 41:20 min.
Söndag: 45 min styrketräning rygg, axlar, mage.
 
<
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0