Det är mycket nu och löplängdsrekord

Håhåjaja, det är mycket nu. Jobbet denna vecka tog mig bland annat till ett skitigt garage i Kalix. Den soliga lördagen tog mig än en gång ut på isvägen med matsäck i ryggan. Min fotokurs tog mig till nya höjder och bottennapp. (Tur att jag har kurskamrat Pernilla som stöd i livet när läxorna ska fixas.)
 
Veckans hurra: jag har fått ihop fyra olika löppass och fler km totalt än på mycket länge= 25,49 km totti har jag skrapat ihop!
Veckans inte så bra: bara två styrkepass blev det och det är ett för lite.
 
Summering:
 
Måndag: Jogging 41 min 8 sek 6,22 km Återigen en solskenslöptur längs läskigt isiga vägar. Men skönt! :-)
Styrketräning 40 min Ben, bröst.
 
Tisdag: Vila.
 
Onsdag: Löpning - Intervaller.  Uppvärmning: 6,30 min gång 6,7 km/h med lutning 3,5 %. 20 st enminuterintervaller i 4:56-fart med 30 sek ståvila mellan varje intervall. 4,05 km. Nedjogg 5 min 45 sek.
 
Torsdag: Vila.
 
Fredag: Löpning 27 min 4,15 km. Kortrunda isvägslöpning direkt efter jobbet.
 
Lördag: Styrketräning 45 mi  Biceps, triceps, mage.
 
Söndag: Löpning 67 min 10, 07 km.Utespring, nu har det tinat på många vägar!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0