Det är mycket nu

Inte ens en veckosummering av förra veckans träning hann jag med i söndags. Schemat är rätt späckat, det är jobb, fester, bowlingkvällar, säsongsavslutningar, kalas och kompisträffar. Åsså är det fotoläxor! Min universitetskurs i fotografering går mot sitt slut. En av läxorna gjorde jag på gymmet, då jag fotade min son. Kolla bilden/diptyken nedan.
Så här tränade jag förra veckan:
 
Måndag: Vila.
Tisdag: Styrketräning 50 min. Ben, bröst, mage.
Onsdag: . Backintervaller. 6 st.1,2 km.  Uppjogg & nedjogg 3km.
Torsdag: Styrketräning 40 min. Biceps, triceps.
Fredag: 5 km löpträning, 30 min.
Lördag: Styrketräning 45 min. Rygg, axlar, mage.
Söndag: Löpning 63 min 38 sek. 10. 02 km. Härlig söndagslöpning i vårsolen.
 
Sonen tränar:


Kommentarer
Maria - Helt (h)ärligt!

Men visst är det härligt att det händer mycket grejer nu efter en lång vinter! Man är mer taggad att krypa ut ur boet... :-)

Svar: Ja, och när solen skiner gör man det själv också! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-05-08 @ 16:33:54
URL: http://mariapaavola.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0