Semester utan sol

Sedan vi kom hem från vår tripp nedåt landet har det nästan varit höstkallt hela tiden. Jag har ett enormt sug efter sol och sand och hoppas verkligen att de sista två semesterveckorna ska bjuda på flera fina dagar. Jag tränar och försöker hitta på roliga saker ändå, men så fort jag hinner hetssurfar jag efter solresor. Vi har varit på Hamnfestivalen, firat att 18-åringen tagit körkort och vi har ätit och druckit gott. När jag inte tränat själv har jag bland annat drillat 13-åringen i backintervaller. Vi har besökt äventyrsbad och jag har köpt nya Muminmuggar för ett presentkort som legat bortglömt i nästan ett år. Bildkavalkad:
 
 
 
 
 
 

 
 En liten bildkavalkad kommer här:
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Vilka härliga bilder :) Går igenon mina länkar lite då och då på bloggen. Och kan konstatera att vi är inte många som håller bloggarna levande ialf inte bland mina vänner. Det är du, jag och Pia på min blogg som är aktiva. Tror fb har tagit över rätt mycket.

Ibland har jag tänkt att avsluta bloggandet, det känns onödigt när fb finns. Men då har jag fått reaktioner på det, det är ändå några som läser den dagligen :)

Svar: Det är roligt att ha kvar som en dagbok också, med bilder och minnen samlade på ett ställe. /B
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-07-21 @ 11:06:28
URL: http://wiccans.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0