Hrm ... jävligt jobbig julkalenderkrasch

OK, hur har det gått med den jävligt jobbiga julkalendern? Well, även om jag räknar varenda lite prommis mellan bilen och huset och varje gång jag pliktskyldigt slängt mig ner i plankposition så fort jag insett att ännu en dag utan träning förflutit så kan jag inte med den bästa viljan hävda att jag lyckats särskilt bra med JJJ (jävligt jobbig julkalender) som ju innebär träning varje dag. Yes - varje dag.
Detta är vad jag lyckats skrapa ihop denna vecka:
 
Måndag: Inget.
Åkte på jobbresa till Gällivare och åt pommesfrites samt drack måndagsöl istället.
Tisdag: Inget. Fortfarande kvar på jobbresa i Gällivare. På kvällen: julfest på skolan med familjens tolvåring. Lussebullar, biskvier och julmust.
Onsdag: Inget. Julfest på skolan med familjens åttaåring. Lussebullar och julmust.
Torsdag: Yeees! Jag klämde in ett gympass. 40 minuter rygg och axlar.
Fredag: Inget. Jag hade fredagsmys extra allt hemma i soffan istället.
Lördag: Yeeees! Jag lyckades få till ett gympass. 45 minuter ben- och bröstpass. Därefter kalas med tårta och julfest med jobbet.
Söndag: Yeeees! Jag körde ett cirkelträningspass 45 min. Bra intervallträning med boxhopp och allt. Sedan bakade jag och tjuvåt av wookie cookiedagen medan åttaåringen klädde den nyköpta granen ...
 
Jamen ni förstår att det är dags för rättning i ledet nu.
Här kommer en liten bildkavalkad med allt ifrån ny reklamkampanjsfotograferingen på jobbet till suddigt luciatåg och nyklädd gran.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malla

nåväl,man kan inte lyckas med allt!
Jag har bara hunnit med 2!! pass denna vecka. Ibland blir det så.
Nästa vecka ska jag jädrar i mig hinna klämma in 4 eller 5 :) och sen är det jul!

Svar: Ja, nu är det tamigf-n full fart framåt! No excuses. Åsså ska jag sluta tjuväta deg. Och hela påsar med lussebullar. Och Aladdinaskar, och ...
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-12-16 @ 19:44:51
URL: http://www.monstermalla.se
Fia Fit

Åhhh skönt att höra ändå. Jag har ju inte direkt tränat ihjäl mig på slutet. Fin bild på dig!

Svar: Tack! Vi må vara förlåtna, det är ju ändå snart jul!
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-12-19 @ 18:49:45
URL: http://fiafit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0