Yes - nu nördar jag ner mig igen

Jag började dagen med att vara en smula vresig, i går verkade det som att en förkylning var på ingång och DET ingick inte i min plan för ledigheten. Men det blev bättre och bättre och jag åkte till gymmet!
Efter ett ben- och bröstpass blev jag snäll igen.
Har ägnat kvällen åt att renskriva lite träningsupplägg, de gamla sidorna med anteckningar hade delvis lossnat från häftet och var mer än lovligt tummade. 
Träningsuppläggen jag renskrev var dels det jag kör nu - ett tresplit, dels det jag körde senast - ett fyrsplit och jag känner mig tokladdad efter att han nördat ner mig i detaljer. Nuuuu kör vi.
I slutet av februari styr jag kosan mot solen och då tänker jag lite ödmjukt att jag ska vara i toppform!
NU ska jag hämta inspiration hos mina favoritträningsbloggare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0