Med axlar och biceps på schemat

Direkt efter morgonkvargen körde jag & Karin ett gympass på SATS igen (finns det ett bättre sätt att börja en semesterdag på?) Det var veckans tredje träning och i dag stod axlar och biceps på mitt program - det kändes riktigt bra! Gymmet var i det närmaste folktomt, det blev ett effektivt pass! Efter en dag på stan var det dags för en kvargstund i solen. Jag toppade med jordgubbar och det blev rena rama festmellisen. Tro inte att jag bara lever renlevnadsliv under semetern. Det blir både en glass om dagen och ett glas vin till maten men det känns helt OK. Tillbaka på banan igen när jag kommer hem!
 


Kommentarer
Marie

Hej!

Kan du inte skriva lite mer om hur du äter?
Kosten som är viktig å i träning.
Inspirerande.

Tack Mvh Marie

Svar: Ja, jag kan återkomma mer till maten i flera inlägg! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-05 @ 19:06:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0