Spöken, reklamfilm och iskallt havsbad

Den här dagen har jag tillbringat i grannsamhället - Piteå. 12-åringen med kamrat har medverkar vid en tv-reklaminspelning (som kan ses på TV4 redan nu på fredag) i en fantastisk miljö. Furunäsets hotell ligger inrymt i det forna och mytomspunna mentalsjukhuset som i folkmun kallades för "Pite femfem". Byggnaden är fantastiskt vacker och miljön spännande. Det sägs att det spökar här ...
 
 
Jo, jag hann med ett klädbyte ... :-)
 
 
12-åringen med kompis var med under hela dagen på hotellet medan jag, maken & lilleman passade på att njuta av solen (och en burk kvarg!) på Pite havsbad.
 
 
 
 
 


Kommentarer
maria

Jag saknar det hemifrån, sandstränder...

Svar: Ja, det finns faktiskt många fina här ...
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-19 @ 13:44:47
URL: http://tantengoesfit.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0