Fatimas fina framsteg

Biffutmanare Fatima rapporterar:
"BORDE fotat bilderna innan midsommarhelgen. Haha känner mig så ur form efter allt detta ätandet och vilande. Men jag hänger med på 2.0 :)
 
Sedan den 3/4 har jag gått ner 4 kg.
Gått ner två klädstorlekar.
Så jag tror jag fått mer muskler.
Känner mig lite fastare.
Jag har sprungit vårruset.
Jag har styrketränat.
Mina armar har blivit "slankare".
Mina lår har blivit smalare.
Min byst har blivit mycket mindre.
Mycket av mitt "ryggfett" har försvunnit.
Tyngde på mina axlar och nacke han lättats.
Jag har fått höra att jag ser fit ut.
Jag kan få på mig mina gamla jeans.
Jag orkar gå i klackar.
Jag mår mycket bättre.
Det känns underbart.
Jag är inte i mål än, så jag fortsätter.
Just det jag känner mig "längre" jag orkar sträcka på mig utan att få ont i ryggen."
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Det är fantastikt bra jobbat, Fatima. fantastiskt! :-) /Birgitta

2012-06-24 @ 17:07:01
Fatima

Vilken resa, tack B Kram

2012-06-24 @ 18:10:03
URL: http://www.mina-prinsar.com
Jannike

Känslan av att bli längre är härlig! Har du mätt din längd också? Efter att jag började styrketräna runt år 2000, eller så, växte jag verkligen en halv centimeter på längden! Bra jobbat, Fatima!

Svar: Coolt, hoppas jag också växer lite (på längden), det vore inte så dumt. ;-) /B
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-06-25 @ 11:50:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0