Veckans träningsrapport

Det har varit en bra träningsvecka totalt sett - inte minst med tanke på att jag haft häcken full på jobbet inför semestern. Det enda jag är liiite missnöjd med är att jag inte hann med ett tredje löppass. I dag har jag kört dubbla träningar, ett löppass i förmiddags och ett gympass vid middagstid. Funkar fint!

Måndag: 45 min styrketräning ben, rygg, mage.

Tisdag: 30 min löpning, 5 km.

Onsdag: Vila.

Torsdag: 50 min styrketräning ben, rygg, mage.

Fredag: Vila.

Lördag; 45 min styrketräning axlar, bröst, biceps, triceps.

Söndag: 46 min löpning, 7, 25 km. 50 min styrketräning ben, rygg, mage.

Så här endorfinkickad och röd i ansiktet var jag efter löppasset, sedan jag slängt av mig den dyngsura löpartröjan (det regnade!)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0