Övning ger färdighet

Jag tränar och tränar. Är det inte kroppslig träning så handlar det om fotoläxor.
Veckans gymbesök:
 
Måndag: Styrketräning 40 min, ben, bröst, mage.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Vila.
Torsdag: Löpbandslöpning 6, 1 km 36 min.
Fredag: Styrketräning 40 min, biceps, triceps, mage.
Lördag: Styrketräning 40 min, rygg, axlar, mage.
Söndag. Löpbandjogg och shit vad tungt. 30 min 4,82 km.
 
Lite av vad jag fotat (min yngste son modellar) för mina läxövningars skull ...
 
 
Sedan lattjade jag och sonen som också bloggar om träning (HÄR!) med ljussättning av spännarbilder. Hela min fotoläxa denna gång handlade om just ljusets betydelse.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
fia fit

Hej jag träffade några tjejer som var på Playitas. Jag berättade att en bekant (he he cyberbekant iaf) skulle dit då sa de att du måste ta med terrängskor (?). Det saknade tydligen de. Det var rätt varmt sista veckan jag var där, typ 22 grader. Men veckan innan var det tre dagar då det var 15-16 grader så du får nig packa lite varma kläder också. Sista fyra dagarna blåste det ingenting men innan var det rätt blåsigt. Jag hade solbrillor och en sjal runt huvudet när det blåste som mest. Men bara i öknen och på stranden för annars märktes det knappt.

Hoppas du får det helt underbart!!!!!!

Svar: Åh, jag är taggad som en tok! Men herregud, måste jag shoppa terrängskor nurå?! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-02-19 @ 14:40:38
URL: http://www.fiafit.se
Fia Fit

Nej men jag vet inte. Jag vet inte vad de syftade på. Men jag hade typ också behövt sådana skor. Då kanske vulkanturen hade gått lite bättre :-). Men lyllo lyllo dig som har din semester kvar. Har du vågat kolla vädret?

Svar: Nej, men jag kanske borde? Men jag träffade en tjej på gymmet som kom hem för någon dag sedan. Hon sa att det hade varit väldigt varmt! :-) *hoppas* behöver man euros förresten eller går det bra med kort?
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-02-21 @ 14:06:36
URL: http://fiafit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0