Spring i benen

 
6,1 km (jo, varje meter räknas!) i 5:54-fart på löpbandet  i dag på lunchen. Jippie! Jag är så glad för alla springtillfällen. I går ägnade jag dagen åt att hänga hos försvarsmakten. Ett gäng ungdomar gjorde olika sorters tester inför GMU:n (grundläggande militärutbildning) och det kliade i mina fingrar. Jag hade gärna testat åtminstone styrkeprovet men det var inte riktigt läge för det. Mitt besök utmynnar så småningom i ett tv- och tidningsreportage.
 
Livet på luckan:
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

du har tur som får besöka en massa ställen. Testat http://www.nordicmilitarytraining.se/lulea/

Svar: Nej, håller mig mest på favorigymmet Inpuls men har även tränat på Sensia, Actic & Crossfit holistic.
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-02-17 @ 09:16:53
URL: http://absolutointressant.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0