Beach 2013 - bara 49 dagar kvar ...

NU startar beachutmaningen! Om prick 49 dagar ska jag möta solen på en bad- och träningsresa och till dess vill jag komma i form. Jag läääängtar till solen och det blir en superbra sporre för träning och bra kost. Haka på, om du har lust.
 
Sommaren 2012 (med en kvargmellis på stranden) - oj, så avlägsen du känns nu när snön ligger i drivor därute ...
 
 
Hittade en bild från första utlandsresan som förälder ... Det är nästan 21 år sen. Hur är det möjligt?
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Men du, Beach 2013? Komma i form? MORR =)
Du är vacker som du är och är ju i toppform redan NU!

Svar: Mest på skoj, när man säger "beach" brukar man tänka på sommaren men jag ska - äääntligen få åkatill solen mitt i vintern! Jippie! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-13 @ 21:15:06
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0