En lista

Bara för att ingenting alls, jag tog över stafettpinnen från Monstermalla. Här är min version:
 

1. Fyra jobb som jag haft

 Vårdbiträde, butiksbiträde, utställningsvärd och journalist.

2. Fyra saker jag inte kan vara utan

Saker var det. Alltså kan man inte rabbla upp familjen och hunden här. Bilen, mobilen, bastun och visa-kortet.

3. Fyra platser jag bott på

Vuono, Stockholm, Göteborg och Luleå.

4. Fyra tv-program jag älskar att titta på (just nu)

Solsidan går inte längre, va?.

5. Fyra platser jag har semestrat på

Spanska solkusten, Nice, Grekland, Florida.

6. Fyra webbsidor jag besöker dagligen

 Lyckligagatans Lofsan, Tantengoesfit, Facebook.

7. Fyra favoriträtter

Lax i olika former, goda köttbitar med gratäng, våfflor, kinamat.

8. Fyra saker jag vägrar att äta

Blodpudding, det är det enda.

9. Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu

 På en sandstrand, hemma i soffan, på gymmet. på en lyxrestaurang.

10. Fyra drömyrken

 Mitt eget, barnmorska, arkitekt, författare.

11. Fyra favoritartister

Jag har extremt dålig koll på artister, har aldrig haft idoler. Nix jag beundrar människor för deras egenskaper inte för kändisskap.

12. Fyra saker jag skulle göra om jag vann 1 miljon

Ta ledigt och resa till minst fyra olika länder! ;-)


Kommentarer
Malla

yey! kul att se andras svar! ha en bra (tränings)helg. jag tror jag skippar gymmet i helgen, kanske promenerar om det inte är så kallt.

Svar: Jag ska träna lördag och söndag, Har bara hunnit vara på gymmet två ggr denna vecka hittills och är laddad! Trevlig helg på dig med.
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-25 @ 19:50:49
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0