Jag blir en ängel av att träna!

Nå, kanske inte riktigt. Men jag bllir snällare och gladare i alla fall. Det har varit en härlig dag i dag. Den började på gymmet där rygg och axlar fick ge sig tillkänna. Eftersom vi har nollgradigt och underbart väder tog jag en långprommis mitt på dagen -  finns det något mer meditativt? - och nu ska jag softa. Jag har både reprisen av Mia på Grötö (som jag missade i veckan) OCH en ny träningstidning framför mig. Pepp, pepp. 
 I dag är det för övrigt 37 dagar kvar till sol och träning på Fuerteventura!
 
Come on axlar och rygg!
 
 
Och sen blev jag en ängel. Bildbevis på begäran av Fatima - en av tjejerna som var med i vårens/sommarens Biffutmaning.
 


Kommentarer
Fia Fit

MEN SATAN I GATAN: hur stark ÄR du? Dig vill jag inte bryta arm mot :-). Jag ska ju till samma ö som dig men kommer att bo längst norrut. Så ska jag bila runt hela ön hade jag tänkt. Måste ha lite planer ifall det är dålig väder och kidsen inte vill sola.... När är du borta nu igen? Vi är borta två veckor fr o m början av feb!

Svar: Jag åker dit 25 feb! Verkar vara ett ställe nästan endast för träning, men man får väl röra på sig när man vill göra annat. Eller så blir det träning 24/7.;-) Oroar mig lite för att det inte ska bli varmt och soligt. Vore ju suuuurt ... /B
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-19 @ 17:24:15
URL: http://fiafit.se
Fröken Prickig

Vilken lördagsbiff!

Svar: Eller ängel? :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-19 @ 20:42:10
URL: http://frokenprickig.se
Fatima

JÄKLAR vad fit du är!!! Jag följer gärna med på den resan :)

Oh nu blir jag sugen på silvriga vingar, dom hade inte den i butiken här i luleå men såg att tintin fått in den. Du bär den så snyggt med kjol, är det en pennkjol eller en vanlig!

Svar: Det är en väldigt snäv kjol! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-20 @ 00:43:29
URL: http://www.hello-friday.com
Fia Fit

Ser sådär ut när vi ska dit också tyvärr :-(!

Svar: Hoppas att de får soligaste och varmaste vintern ever i år! Håller tummarna ...
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-21 @ 10:46:40
URL: http://fiafit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0