Summan av kardemumman

Så går en vecka ifrån vårt liv och kommer aldrig åter, men man kan ju summera veckans träning innan man går vidare. Eller hur?
Jag har börjat en fotokurs på universitetet. Kanske har jag redan berättat det? Mitt fokus är alltså någon annanstans också numera. Men detta är vad jag skrapat ihop:
 
Måndag: Crossfit, en timma.
Tisdag: Vila.
Onsdag: vila.
Torsdag: Styrketräning biceps, triceps, 40 min.
Fredag: Vila.
Lördag: Styrketräning rygg, axlar, mage, 50 min.
Söndag: löpträning på löpband, 7 km 41:10.
 


Kommentarer
Fia Fit

Men det är ju helgrymt!

Svar: Jovars! :-) Laddar du för solen nu? Jag laddar som f-n trots att jag har exakt 25 dagar kvar tills planet lyfter.
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-31 @ 10:46:12
URL: http://fiafit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0