Solskensledig

I går slutade jag 14 och började min fyra dagars ledighet med att trängas (med fler människor än jag trodde bodde i Luleå) på min lokala Kvantumbutik.
Gissa känslan av befrielse när jag snabbt bytte om om sprang ut i solen direkt efteråt?! Visst, vägarna var i princip blankhala hela sträckan - och som en bonus också isknaggliga här och var. Tungan rätt i mun och stillsam joggfart it was. Men: ach so schön! Se så fånigt glad jag blev (bilden nedan) ...
Solen fortsätter att gassa över vintervita nedjer så i dag blir det en tur på isen.
Glad Påsk!
 


Kommentarer
Marie

Älskar din brödrost, var har du hittat den? Keep on running ... jag fixade 2 mil med gubben i går kväll, sjukt nöjd - på G!

Svar: Wow, Två mil? Imponerande! Min brödrost klickade jag hem för några år sedan som present till mamma. Tror det var via inreda.com. När mamma dog flyttade rosten till mig och påminner mig om mamma varje gång jag rostar mina "lördagsgodisbröd". :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-04-04 @ 17:22:43
URL: http://marieclaeson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0