Spring i benen ger sol i sinne

Jag började veckan med ett morgonlöppass i 20 grader och sol men stark vind och ett kuperat landskap. Playitas it was. Jag avslutade träningsveckan med att i dag begå utespringarpremiär i  vinterlandskap. Åtta minusgrader och helt andra förutsättningar än i måndags men det var lika ljuvligt. Åh, så skönt att komma ifrån löpbandet!
 
Veckans träning
Måndag: Löpning Playitas.  30 min 30 sek Styv kuling och sol. Men skönt! 4,65 km
Streetdance 55 min.
 
Tisdag: Vila.
 
Onsdag: Styrketräning 40 min Ben, bröst. Tillbaka på hemmagymmet.
 
Torsdag: Löpning 30 min 50 sek, 5 km.Tillbaka till löpbandet ...
 
Fredag: Vila.
 
Lördag: Styrketräning 35 min biceps, triceps. Löpbandsjogg 2 km 12 min.
 
Söndag: Löpning 39 min 35 sekVinterlöpning utomhus. Premiär för i år. Sweet! No more löpband! :-)
6,16 km
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0