Summering av tiden som flytt ...

Jag har varit en mycket dålig bloggerska men nu ska det bli ändring på det och jag börjar med att summera den härliga sommaren som bjudit på långledigt och mycket tid för familjen, alla mina fem söner ... Här firar vi att Adam går ut nian, Teo slutar fyran och lille Vilgot har gått ut sexårs ...



Adams flickvän Fanny gick också ut grundskolan.
Här är de unga tu tillsammans ...



När vi hälsade på hos goda vännerna på Gotland fick man välja glass när man satt 100 skott i korgen, en del var väldigt flitiga ...



Självklart umgås de stora bröderna med varann, gärna lite soffmys tack!



Det är såklart inte bara soffläge hela tiden för bröderna Brothers ...





En och annan utflykt har det blivit. Här är vi på väg till frluftsmuseet Hägnan.



En härlig utflykt var den vi gjorde till Gotland. Här är jag & maken på creperiet i Hablingbo.



Mat, dryck och goda vänner är väl det bästa???!!









Och så har jag börjat träna en del!







Kommentarer
Jenny

Många fina härliga bilder!

2012-01-21 @ 17:35:28
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0