Och sedan blev det jul!

 
Som traditionen bjuder sparkade jag upp hela familjen i tid för att hinna se den levande julkrubban i Domkyrkan. Jorå, det knorrades lite - precis som vanligt men det hör också till traditionen. ;-)
Tomten kom och sedan engagerades hela släkten i monteringen av ett hockeymål, som enligt förpackningen skulle vara väldigt enkelt att montera.
Familjens storkillar gav oss finaste presenten - presentkort på fina krogen och barnvaktstjänst därtill. Nu har vi vinkat av gästerna och tagit den där obligatoriska kvällsskinkmackan. Over and out med en - sedvanligt - oskarp bildkavalkad. I morgon väntar gymmet på MIG!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fia Fit

Ser ut som du haft en härlig jul! Gymmet har ropat på mig de senaste 20 åen ;-) Men så har jag dåligt hörsel och tinnitus också. KLart jag inte har hört det...

Ha så härligt där imorgon!

Svar: Men nu har du fixat öronen, va? ;-) Heja dig som satsar på skidor! För mig blev det mest snack, haha ...
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-12-27 @ 20:01:43
URL: http://fiafit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0