Rygg och axlar (och lite mage) - söndagens muskelgrupper

Sista träningspasset för denna vecka blev ett bra styrkepass där rygg, axlar och mage fick sig en omgång. Ännu räknar jag med att hinna ett träningspass innan det är dags att summera träningsåret. men träningsveckan sammanfattar jag här:
 
Måndag: Vila.
Tisdag: Roddmaskin 10 min. Löpband 18 min, 3km. Sjuuukt tungt.
Onsdag: Vila.
Torsdag: Styrka, ben, bröst 40 min.
Fredag: Styrka 40 min biceps, triceps. Löpband efteråt (fettförbränning) 12 min 2.05 km.
Lördag: Löpband 23:35 min, 4 km. Såååå tungt! Var har min kondis tagit vägen?
Söndag: Styrka, rygg, axlar, mage 45 min. Löpband 6 min 1 km. *phuuu*
 
Jag hinner knappt komma hem från gymmet förrän jag rör ner proteinpulvret i min kvargburk och gottar mig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0