Miljogg och styrka avrundar träningsveckan

Efter gårdagens grillfest tillsammans med ett gäng vänner var jag aningen småseg i dag. Men inte segare än att jag genomförde mina träningsplaner! Söndagsmilen stod på schemat och miljogging blev det, de 10 km tog mig 61 minuter och känslan efteråt var som vanligt oslagbar!
Senare under dagen var det dags för veckans femte gymbesök, rygg & mage stod på programmet. Jag och biffutmanar-Lena körde tillsammans och kostade på oss en spännarbild i omklädningsrummet.  ;-)
Min träningsvecka har sett ut så här:
 
Måndag; Styrketräning 35 min, rygg&mage,
Tisdag: Löppass med 12 backintervaller, 35 min. Styrketräning 35 min, bröst&triceps.
Onsdag: Styrketräning 40 min, ben &mage.
Torsdag: Vila.
Fredag: 5 km jogging 30 min.
Lördag: Styrketräning 35 min, axlar&biceps.
Söndag: 10 km jogging 61 min. Styrketräning 35 min rygg&mage.
 
 
 
 


Kommentarer
Ulrika

Du e sanslös!!! :)

Svar: Tack, jag tar det som en komplimang. ;-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-30 @ 15:15:28
URL: http://enoannandag.blogspot.se/
Malla

finfin form på er!!!

Svar: Tack, vi stretar på! ;-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-30 @ 18:02:53
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0