Anette biff-rapporterar i ord och bild

"Jag har aldrig tidigare tränat regelbundet på gymmet innan biffutmaningen. Har alltid tyckt att det varit dödens tråkigt. NU tycker jag det är jättekul. Längtar faktiskt till varje pass. Känner att kroppen blivit mer fit och starkare. Har gymtränat 3 ggr/ vecka och löptränar nu 3 pass i veckan
När vi började i april var min ena hälsena ond och jag kunde inte springa. Nu är hälsenan nästan helt bra och jag kan springa igen. Löpträningen går jättebra och jag tror att styrketräningen har positiv inverkan på löpningen.
Nu är det bara att köra på med träningen i sommar mellan byggdamm och flyttkartonger. Anette"
 
Anette FÖRE:
 
 
Anette EFTER:
 


Kommentarer
Fatima

Du har ju blivit riktigt fast i kroppen, bra jobbar A ;)

2012-06-25 @ 10:46:39
URL: http://www.mina-prinsar.com
Jannike

Ja,vad läckert att det faktiskt syns skillnad! Heja!

2012-06-25 @ 11:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0