Biff blir stalker eller i alla fall fönstertittare

Min första semesterdag började med sovmorgon och därefter ett PT-pass på gymmet. Vi - jag & biff-Lena - ska få ett nytt 4-splitprogram och det är hur kul som helst! I dag var det fokus på bröst samt lite axlar och triceps. Tyvärr missade vi att ta bilder så ni får se mitt badkar istället.
Om några timmar kommer jag att ställa mig i just detta badkar för att glo  på våra grannar. De ska sälja sitt hus och när det är visning är badkaret på övervåningen det bästa stället att stationera sig på om man är nyfiken och vill ha en glutt på (eller skrämma iväg, haha?) presumtiva blivande grannar.



Kommentarer
Fatima

Hahahahahaha.. men fint ni har det!

2012-06-18 @ 20:12:51
URL: http://www.mina-prinsar.com
Anonym

Ja, de som ska bli våra nya grannar får lov att stå ut med en halvgalen granne = moi! ;-) /Birgitta

2012-06-18 @ 20:35:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0