Löplyckan är den bästa!

Jag har tränat styrketräning måndag, tisdag, onsdag och torsdag och avrundat de två senaste passen med 4-5 km på löpbandet. I dag skulle jag ut i terrängen, i Ormbergsspåret, men shit vilken jobbig början det blev. Det kändes motigt som tusan, jag var nära att ge upp efter en kilometer. Tur att jag bet ihop, för hur jobbigt det än känns så släpper det efter ett tag och endorfinkicken efteråt gör resten av dagen till en lyckodag. Inte minst nu när jag har måååånga mil i bil att se fram emot. Jag har en roadtrip coming up!
 


Kommentarer
Lina

Hej!

Älskar du - liksom oss - gammal och nött heminredning?! Vi har en nystartad blogg där inläggen är fullkomligt PROPPADE med inspirationsbilder, tips och Gör-det-själv (tutorials)! Vi har också en Till-Salu-kategori med väl utvald och helt unik heminredning!
...för de som inte vill missa ett enda inlägg finns vi på Bloglovin! VÄLKOMMEN IN!!!
Ha en kanondag! KRAM // Lina

PS. Gillar du tatueringar finns en något äldre blogg smäckfull av tips, målningar, äventyr och Requests! ;) ...funderar du på en tatuering men inte hittat det perfekta motivet? Tveka inte på att höra av dig! ;) http://liinanonstop.blogg.se

2012-06-30 @ 08:24:25
URL: http://jolii.blogg.se/
Jenny

Hur har du fått till det där "kanske gillar du"? Kul med mer uppdateringar på bloggen.

Svar: Jag hittade en instruktioon på engelska, men var minns jag inte... Googla!
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-07-01 @ 23:01:25
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0