Kärleksfull utmärkelse som jag bollar vidare

Alltid lika pigga och inspirerande Maria med  bloggen Helt (h)ärligt har gett mig en finfin utmärkelse. Tusen tack till dig, det värmer att du väljer just min lilla blogg bland alla som finns ute i cyberspace! Själv är jag en flitig läsare av Maria Paavolas blogg. Jag "hittade" henne först via en gemensam blogg för ett gäng viktutmanare i Helex utmaning här i Norrbotten. Tack, inte bara för utmärkelsen, utan också för all inspiration och träningsglädje du bjuder på!
 

* * *

Reglerna för denna utmärkelsen är: Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.

* * *

Precis som Maria väljer jag tre favoritbloggar (i själva verket blir det fyra med Marias egen, se ovan):

1. Fiafit driver träningsbloggen som inte är en träningsblogg. Säger hon själv. Men visst skriver Fia en hel del om både löpning och gymträning och hon gör det på ett hejdlöst roligt sätt.

2. Fröken Fitness Freja Lindberg är luleåtjejen som går "all in" för att vinna sina fitnesstävlingar. Förra helgen publicerades ett fyrasidigt reportage som jag skrev om henne. Frejas blogg fortsätter jag följa och jag håller tummarna för att Luciapokalen blir hennes!

3. Från fet 46 till fit 47 Ännu en Maria med rötterna i Norrbotten skriver om träning och viktnedgång med massor av igenkänning. Jag och Maria har en hel del gemensamt! Jag läser hennes blogg dagligen.



Kommentarer
Fia Fit

Tack snälla söta! :-)

Svar: tack själv för en himla kul blogg! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-11-10 @ 09:31:38
URL: http://www.fiafit.se
Maria - Helt (h)ärligt!

Jag och Maria följer också varandra, vad kul att ni också gör det! :-) Vet inte riktigt var jag hittade henne, men det var i våras någon gång. Kul att du gillar min blogg också, glad jag blir :-) Tack!

Svar: Ja, jag följer er Marior i ur & skur! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-11-10 @ 10:22:29
URL: http://mariapaavola.se
Maria

Jag tackar så väldigt mycket :)

Svar: Tack själv för peppande blogg!
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-11-15 @ 06:51:26
URL: http://tantengoesfit.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0