Det blev ben och mage!

Kastade om lite i lunchprogrammet för att det ska synka OK med löpningen. Därför körde jag, efter uppvärmning i roddmaskin, ben och mage med bland annat:
* Benböj (jag lyfte av lite vikt för jag kääämpar med att våga gå ner djupare) 3*8 med 40 kg vikt + stångens vikt.
* Liggande benpress med 145 kg 3*8.
* Utfallssteg i smithmaskin med 60 kg vikt+stångens vikt 3*6 på varje ben.
* Upphopp.
* Insida lår i cablecross.
* Baksida/rumpa - benspark i cablecross
* "Magmördaren" som innehåller vanliga plankor, sidoplankor, sneda situps med fötterna i luften och 6 kg vikt samt vanliga crunches.
 
Det känns gott! Längtar efter det nya program - tresplit denna gång - jag ska få om ett par veckor!
 


Kommentarer
Malla

vilken form du har - galet snygg!

Svar: Men tack! Jag jobbar på den! :-) Snart nytt PT-program ...
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-09-27 @ 23:03:02
URL: http://www.monstermalla.se
Fia Fit

Wow vilken kropp! Och hur stark är du? Den där benpressen låter sjukt imponerande!

Trevlig helg!

Svar: Men benen är alla starka i! Du med! :-) trevlig helg!
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-09-28 @ 13:48:44
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0