Ny fart på gymmet och traderadebut

Ojoj, jag kom visst alldeles av mig efter Tjejmilenhelgen i storstan. Men jag lever och livet rullar på.
Nu kan jag fokusera mer på gymmet igen och bara underhållsspringa litegrann, det är ju toppenbra för fettförbränningen. Efter dagens gympass (bröst och triceps) körde jag fem km på löpband med 1/2-grads lutning. 28 minuter jogging it was!
Eftersom jag tagit ledigt från jobbet i dag och i morgon njuter jag extra mycket av livet just nu och passar samtidigt på att göra saker som jag aldrig annars hinner med. Som att ÄNTLIGEN få tummen ur och göra Traderadebut med de Odd Mollyplagg som snabbt blev alltför stora när jag tappade i omfång. Dessa plagg prövar jag nu att lägga ut! Intresserad? - gå till mina traderaauktioner pronto! Odd Molly Grandmas coat - KLICKA HÄR
Odd Molly Wigwam dress - KLICKA HÄR  Odd Molly jeanskjol - KLICKA HÄR
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0