Rekordsnabb helg och veckans träning

Finns det någon som kan trycka på pausknappen?Längre helger till folket!
Lördagen var vilodag från träningen, istället hann jag med en massa annat kul, som lite shopping, fotbollsavslutning med 8-åringens lag på O´Learys (m bowling och mat) och en supertrevlig tjejmiddag.
I dag var jag tillbaka på banan igen, även om jag måste erkänna att det kändes motigt att ta mig iväg till gymmet. NU känns det tokbra att jag gjorde´t! Ryggen stod i fokus med chins (m vikthjälp), tre olika kettlebellsövningar, rodd i t-bar, smala latsdrag ... Körde även turkisk uppresning och en annan bålövning.
Så här har veckans träning sett ut:
 
Måndag: Vila.
Tisdag: Styrka - axlar, biceps.
Onsdag: Löppass utomhus, 5,04 km.
Torsdag: Styrka - ben, mage.
Fredag: Styrka - bröst, triceps. 5 km löpbanslöpning.
Lördag: Vila.
Söndag: Styrka - rygg, mage. 5 km löpbandslöpning.
 
 
 


Kommentarer
Fia Fit

Vilken fin vecka! Tänk om man bara kunde copy-pasta den ;-)

Svar: Gör det! ;-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-09-30 @ 16:19:08
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Marie

Heja Heja tjejen du är så bra.
Du ser så bra ut nu och har verkligen förändrat ditt liv. Fantastiskt.
Jag har börjat med löpbandet nu själv. Det är skoj. :-))

Svar: Tack! Det är härligt när man kommit igång, löpning ger sådana endorfinkickar! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-10-01 @ 07:45:36
Malla

alltså, ja varför går helgerna i sån rasande fart? alltid! alla!

Svar: Borde vi inte införa (minst) tredagarshelger? Eller tvådagars arbetsvecka? ;-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2012-10-01 @ 19:50:54
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0