Veckans träning och blodad traderatand

OK, detta är veckan som går till historien som den fattigaste veckan ever. Ja, träningsmässigt alltså.
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag = ingening. Nada. Noll minuter träning. Hurv.
I går tog jag till slut upp tråden där jag tappat den och körde styrka för bröst, triceps och mage. Sprang även en fyra kilometers runda. Dagen i dag såg ungefär likadan ut. Styrka för rygg och mage och ett fyra kilometers löppass.
 
I övrigt har jag fått blodad traderatand. Mina Odd Mollysar visade sig vara lättsålda så nu lägger jag ut en Ewa i Wallaklänning som också är alldeles för stor. Tyvärr - för den är en favvo med härligt frasande sidenkjol ... Kolla in min traderaauktion HÄR!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0