Ingenting, ingenting och så nånting

Tunnsått är vad det har varit - med både blogguppdateringar och träning. Veckan började med noll komma noll träningspass men massor av jobb. Både övertidsjobb och fotouppdrag. Jag går en fotokurs på universitetet, remember? Vissa dagar tillbringar jag hela kvällen på skolan. Andra kvällar har jag fullt upp med fotoläxor.
Kul men hektiskt.
Tack och lov avrundade jag veckan med lite träning, mest löpning, lite styrketräning och så lite urusel bowling (haha, skojade bara - det räknas såklart inte) på O´Learys, där vi hade personalfest i går.
Summa summarum:
 
Måndag: Vila.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Vila.
Torsdag: Lunchlöpning 5,5 km.
Fredag: Kortlöpning efter jobbet 3,65 km.
Lördag: Styrketräning rygg, axlar, mage 50 min.
Söndag; Långlöpning drygt 11 km.
 
Nygymmad i går:
 
 
 
På väg till bowlingkatastrofen (tur att maten & sällskapet efteråt var gott!):
 


Kommentarer
Maria

Du bär upp bowlingklotet som om det inte vägde något!

Svar: Haha, det gäller att välja rätt storlek bara ....
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-05-03 @ 06:54:16
URL: http://tantengoesfit.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0