Full fart mot helgen - jippie gånger två!

Jippie, fick till ännu ett springpass, det har blivit två denna vecka hittills - 5 km och 6 km - samt ett styrkepass. Lördag och söndag är såklart också träningsdagar och jag räknar med två styrkepass samt en insats på löpbandet.
Annars då? Jag gör bakläxor och nya läxor från min fotokurs och jag har blivit med egen kamera. Jippie igen! Hittills har jag bara lånat en kamera från jobbet.
Här ser ni min nya kompis och nu räknar jag med att kunna leverera skarpa träningsbilder också framöver. Bara en sån sak ...
 


Kommentarer
Maria - Helt (h)ärligt!

Härligt att vara igång med löpningen igen! Åh herregud, innebär ägande av systemkamera att man måste leverera skarpa träningsbilder...? Opss ;-) Jag tar alla mina med mobilen juh! Smidigast tycker jag, men det är skoj att fota med Nikon!

Svar: Jag har tagit alla mina med mobilen också, men nu går jag ju en 7,5 poängs kurs i just fotografering så nu gäller det att börja leverera! ;-) Det är skitakul även om jag får bakläxor på läxorna.
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-02-09 @ 08:03:20
URL: http://mariapaavola.se
Fatima

Som jag tidigare skrev så tycker jag du är grym. Och det är du som fick mig att börja löpa! Skulle ALDRIG ha sprungit vårrusen annars. Och nu älskar jag att löpa. Jag kanske inte är snabb men men! MEN DU ÄR MIN inspirationskälla! SÅ kul att se dig sist. Och jag önskar mig en systemkamera sedan hur går man tillväga för att gå på fotokurs? var går du?

Svar: Jättekul att se dig ock så, du ä'r så duktig! Vad glad jag blir att lilla jag kan inspirera någon! :-) Jag går en 7,5 poängs kurs på Luleå tekniska universitet. Den är en termin på 25% studietakt. Man träffas en kväll varannan vecka och någon lördag. Vi får hemläxor mellan gångerna och har några böcker som ska läsas. Det är jättekul och lärorikt! Kursen går varje termin så om du vill gå till hösten kan du snart söka.
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-02-09 @ 22:41:08
URL: http://www.hello-friday.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0