Bubbel och bulla - och ANDRA bullar

En av sönerna fyllde 20 i går och vi kalasade bland annat med bubbel och semlor. Dock ej just den kombon ihop.
I dag har jag kört veckans fjärde träningspass, tänkte bland annat boosta kondisen med intervaller eftersom just kondisen fått stryka på foten sedan jag började gymma på allvar. Men shiiit vad tuuuungt det var. Blä! NÄR ska det kännas lätt med löpträningen igen? När?
 
Veckans träning
Måndag - vila.
 
Tisdag - Styrketräning,  40 min Ben, bröst, mage.
 
Onsdag - vila.
 
Torsdag - Vila.
 
Fredag - Styrketräning, 50 min Biceps, triceps plus 48 djupa benböj med 16 kg:s kettlebell och lite plankor och magövningar.
 
Lördag - Styrketräning, 45 min 0 sek Rygg, axlar, mage.
 
Söndag: Löpband enl följande: uppvärming m gång - 10 min 6,6 km/h, lutning 3,5. 3 st 3 min intervaller i snittfart 5:20, 2 min ståvila mellan.Efterjogg 6min 1 km.
Styrketräning, 35 minBen, bröst, mage.
 
Åsså bullfesten:
 
 
Och nu: läxuppgifter till fotoskolan!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malla

grattis till sonen och bra tränat i veckan :) jag har bara fått till 2 pass...illa. Men har mått just...illa, nya tag till veckan!

Svar: Blä för att må illa, hoppas på snart bättring för dig!
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-02-03 @ 15:55:53
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0