Det börjar bra!

Visst, varje träningstillfälle var rätt kort, men desto mer effektiv! Fem träningspass första veckan på det nya året - jag är nöjd och här är summeringen (och den osminkade sanningen: en posarbild hemma i hallen):
 
Måndag: Löpning 29 min 40 sek. Löpband. 5 km.
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Styrketräning, 30 min Ben, bröst.
Fredag: Löpning 29 min 25 sek Löpband. 5 km.
Lördag: Styrketräning,  35 min biceps, triceps.Löpning 6 min 30 sek.  (fettförbränning) Löpband. 1,13 km.
Söndag: Styrketräning, 40 min Rygg, axlar, mage. Löpning 12 min 9 sek ) Löpband. Fettförbrännign efter styrkan.2,09 km.
 


Kommentarer
Maria

Jag tror inte alls att pass behöver vara långa. Det är viktigare att dom är effektiva.

Svar: Sant! Men när det gäller mina löppass måååste jag förlänga dem innan jag tappar den kondis jag hade. Brukade ju med lätthet löpa en mil men nu frustar jag som ett ånglok efter bara fem km. :-(
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-07 @ 08:39:33
URL: http://tantengoesfit.wordpress.com/
Malla

heja vad bra!

Svar: Jag känner att jag är inne i ett flow nu. Ben och bröst på lunchen i dag. Laddar för biceps& triceps i morrn. Det är bara löpträningen som går sisådär ... men jag kommer igen. I will!
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-07 @ 11:50:45
URL: http://www.monstermalla.se
Bitte

Det är ju skitbra, Birgitta! Vi kör på eller hur? :-)

Svar: Absolut, i år ska vi bli vårt bästa jag! :-)
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-07 @ 14:28:43
URL: http://bitte-blansch.blogspot.se/
Inger

Himla vad duktig du är, riktig bra start på året.
Jag har snorat och varit varm i pannan, så ingen träning har det blivit här, jo promenerat sakta idag 30 min i solen, underbart. Men snart är jag också på g, får börja sakta o sedan öka. Ha det bra. // I.

Svar: Usch, det är många som dras med förkylningar nu. Hoppas din bacill försvinner illa kvickt så du kommer igång igen!
Birgitta/journalist/redaktör/träningsnörd

2013-01-07 @ 19:40:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckligagatans

Träning, hem & reportage

RSS 2.0